1.Наложен платеж: Това е заплащане на поръчката Ви на куриера в момента на получаването й.
2.Банков превод: При избор на този начин на плащане е необходимо да осъществите банков превод по сметката на ВалКам Солюшън ЕООД. Поръчката Ви ще бъде изпълнена след получаване на банковия превод освен в случаите, когато не е договорено друго.
ВАЖНО !
Трябва да знаете, че при избиране на „Наложен платеж“
плащането се осъществява с така наречения. „Наложен платеж чрез пощенски паричен превод“. В този случай не се издава касова бележка. Тя се заменя от разписката за пощенски паричен превод, която ви издава куриера. За това при получаване на стоката, ЗАПАЗЕТЕ разписката за ППП, тя заменя касовият бон!
Законовото основание за това е
Наредба № Н – 18 от 2006 г., чл.3 за „Регистриране и отчитане на направените
продажби“. Съгласно наредбата не се издава Фискална касова бележка, когато
плащането се извършва чрез Пощенски паричен превод. Тази услуга трябва да бъде
извършена от лицензиран пощенски оператор, каквито са Еконт, Спиди, Български
пощи и др.